Ahad, 1 Januari 2012

Selamat Tinggal 2011 Selamat Datang 2012

Tahun 2011 ditinggalkan dengan seribu satu ratus dua puluh tiga kenangan yang memberi sejuta searatus tiga puluh pengajaran. Pengalaman berkerja sebagai pelajar praktikal, mengular semasa kerja, dan makan tar jalan semasa menunggang motor antara kenangan yang memberi parut kekal dan secara automatisnya mengurangkan
kehenseman aku.

Malam tahun baru kali ini pun seperti biasa aku cepat cepat balik rumah untuk menyanbut tahun baru bersama tilam dan bantal. Aku tak akan mengada ngada nak keluar malam semata mata nak tengok bunga api yang mana dekat televisyen pun boleh tengok sambil makam popcorn. Aku harap malam tahun baru ni takde la puaka puaka yang buat hal seperti kera disampuk hantu siamang lagaknya.

Bagi Khayalanmasa pula, diharapkan blog ini lebih maju kehadapan dalam mewarnai dunia blogging tanah air. Ahh sudah, apa yang aku caruti ni. Lagi satu pesan aku, jadikan apa yang korang khayalkan menjadi kenyataan dan bukan hanya angan-angan yang hilang melayang dihembus angin malam. Jangan ditanya kenapa angin malam sebab masa aku tulis entry ni angin malam tengah bertiup. Dan jangan biarkan KHAYAL terus menjadi perkataan cendala pada pemikiran mereka mereka yang husnuzzon.

Akhir kata, sama samalah kita berusaha kearah yang lebih baik kerana satiap detik juga sentiasa bertukar baru. Jadi mengapa masih menunggu tahun baru untuk memulakan azam yang baru?

gambar cedok dekat google je sebab aku yak pegi tengok bunga api.
p/s : seronok siapa yang namanya Azam sebab masa ni lah nama diorang disebut sebut. :)




        

0 comments: